Du som kandidat får presentert stillinger som er relevante for deg. Ved å akseptere sporing fra oss, øker sannsynligheten for at du ser stillinger som er relevante for deg. Formålet med våre målinger er å gi våre kunder nødvendig informasjon om relevans og effekt av annonseringen.
Godta alle informasjonskapsler eller endre innstillinger?
Brenner du for å gjøre en forskjell for små og mellomstore virksomheter – og være en relevant sparringspartner for det lokale næringslivet?
Hvem er vi?
BDO er et selskap i sterk vekst, med over 2200 engasjerte medarbeidere som hver dag jobber for å utgjøre en forskjell for våre kunder, samfunnet og hverandre. Vi har som mål å være en attraktiv arbeidsplass, som utfordrer og utvikler våre ansatte. I BDO Nordland er vi en del av region MidtNord, hvor over 450 dyktige rådgivere står klare til å hjelpe kundene våre. I Nordland er vi fordelt på kontorer i Bodø og Mo i Rana. Vi tilbyr et sterkt fagmiljø hvor lokal kunnskap og nære kunderelasjoner skaper merverdi for næringslivet.
Hvorfor BDO?
Hos oss får du jobbe med et bredt spekter av kunder, fra små lokale bedrifter til store anerkjente selskaper. Som en del av revisjonsteamet vårt i Nordland, vil du bli en viktig bidragsyter i vår ambisiøse vekststrategi.
Vi er et selskap med fokus på Folk først og kvalitet i alt vi gjør, og vi jobber tett sammen i team hvor vi spiller hverandre gode. Med vår sterke tilstedeværelse i Nordland får du muligheten til å jobbe i en avdeling som er kjent for sitt gode arbeidsmiljø og høy faglig kompetanse.
Hva gjør denne stillingen så spennende?
I BDO er det SMB-markedet som står oss nærmest – både faglig og menneskelig. Vi er tett på næringslivet i Nordland, og vi kjenner både kundene og mulighetene som finnes her. Hos oss er du ikke bare rådgiver. Du er medspiller, lokalkjent fagperson og betrodd partner. Er du en lokalpatriot som vil bidra til å utvikle næringslivet i din region?
Da tror vi du vil trives hos oss.
Vi er i en svært spennende vekstfase, som gjør at det er gode muligheter for ansvar på flere områder for den rette kandidaten, og for å bli en sentral nøkkelperson på kontoret. Vi har behov for kompetente kandidater på Senior Associate, Manager, Senior Manager og Director-nivå.
Kjenner du deg igjen – og vil være med å styrke lokalt næringsliv i en tid med store endringer?
Da hører vi gjerne fra deg.
Hva kan vi tilby deg?
Vi har spurt våre kollegaer om hva som er det beste med å jobbe i BDO:
I tillegg tilbyr vi kortere arbeidsdager fra juni til august og gunstige pensjons- og forsikringsordninger.
Hvem er du?
Du har noen års erfaring innen revisjon og en relevant utdanning innen økonomi, regnskap eller revisjon. Har du et ønske om å jobbe med varierte revisjonsoppgaver og utvikle relasjoner til kunder, vil du trives godt hos oss. Du vil også ha gode muligheter til å utvikles som leder i form av team- og personalansvar. Vi ser også etter deg som har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, og som trives med å jobbe både selvstendig og i team. Engasjement og nysgjerrighet er egenskaper som også settes pris på i BDO. Om du i tillegg har et ønske om å utvikle deg både faglig og personlig, oppfordrer vi deg til å søke!
Vi tror på at forskjeller i bakgrunn, utdanning og perspektiver gjør oss bedre. Om du er usikker på om du kvalifiserer til stillingen, oppfordrer vi deg likevel til å søke!
Hvordan søker du?
Det gjør du enkelt ved å laste opp CV-en din i søknadsportalen vår. Vi går gjennom søknader fortløpende frem til fristen.
Marius Christoffer Storvik
Kontorleder og Partner, revisjon, Bodø
+47 991 51 760
Marius.Storvik@bdo.no
Søknadsfrist: 13. august
BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer over hele Norge. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med mer enn 40 000 store og små virksomheter som kunder har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv.
Hver dag går vi på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en samarbeidspartner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag.
Vi jobber tett på kundene våre og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente medarbeidere. Det er viktig for oss å ha en inkluderende og mangfoldig kultur. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, kompetanse og perspektiver. I BDO skal alle føle tilhørighet. Vi støtter din utvikling og gjør det mulig for deg å realisere gode ideer og initiativer.