Vi søker

 

Prosjektleder - gjennomføring

Allstad er en solid aktør innen eiendomsutvikling med prosjekter som spenner over bolig-, nærings-, omsorgs- og byutvikling. Vi har en av Norges største tomtebaser og forvalter rundt 26.000 kvm næringseiendommer. Med ambisjoner om videre vekst og en sterk satsing på utvikling av omsorgsboliger, ønsker vi å styrke laget. 

Ansvar og oppgaver  

Som vår nye prosjektleder vil du få ansvar for å lede omsorgsboligprosjekter – fra tidligfase til ferdigstillelse. Det innebærer blant annet å lede prosjektering, innhente og evaluere entreprisetilbud, sikre nødvendige tillatelser og følge opp gjennomføringen med fokus på fremdrift, kvalitet, budsjett og HMS. Du vil jobbe tett sammen med våre dyktige medarbeidere og samarbeidspartnere, koordinere tverrfaglige team, bidra til utvikling av tekniske løsninger, og sørge for at prosjektet leverer bærekraftige boliger som svarer på brukernes behov. 

Vi ser etter en prosjektleder med praktisk erfaring fra rådgiver-, entreprenør- og/eller byggherresiden. Det er en fordel om du har kjennskap til tekniske løsninger i tidligfase, eksempelvis innen brann, VA, vei, grunnforhold eller lignende. For rett kandidat kan prosjektlederansvaret omfatte hele prosjektgjennomføringen – og du vil få en sentral rolle med mulighet til å påvirke både retning og resultat.  

Har du lyst til å bidra i utviklingen av gode boligløsninger for fremtidens omsorgsbehov? Da kan dette være en spennende mulighet for deg. 

Bakgrunn og erfaring  

For å lykkes i rollen må du tenke kommersielt og strategisk, være løsningsorientert og trives med ansvar. Du har en strukturert og analytisk tilnærming, og evner å sette deg inn i komplekse problemstillinger. Som person er du målrettet, handlekraftig, har god gjennomføringsevne og evner å jobbe selvstendig.  

Vi ser etter en kollega med godt humør og positiv innstilling som trives i samspill med andre og bidrar aktivt til et godt arbeidsmiljø. Du er forretningsorientert, har god forståelse for økonomiske sammenhenger og er komfortabel med digitale verktøy. Gode kommunikasjonsferdigheter på norsk, både skriftlig og muntlig, er viktig i rollen. 

Du bør ha høyere relevant utdanning, og minimum 5 års erfaring fra bygg og eiendom fra offentlig eller privat sektor  

Det er en fordel om du har kjennskap til regulatoriske og finansielle forhold knyttet til utvikling av helse- og omsorgsboliger. Erfaring med budsjettering, kostnadskontroll og kjennskap til husbankens støtteordninger og relevante krav til utforming og dimensjonering vil også telle positivt. 

Vi tilbyr 

Hos oss får du en sentral rolle i et selskap i vekst. Du blir en del av et støttende arbeidsmiljø med sterke samarbeidsverdier. Du får spennende og varierte prosjekter under utvikling og gjennomføring. 

Vi tilbyr fleksibilitet og en aktiv livsfasepolitikk, samt konkurransedyktige betingelser som inkluderer gode pensjons- og forsikringsordninger, trening i arbeidstiden og tilgang til firmahytter. Vi tror på læring gjennom praktisk erfaring og deler gjerne vår kunnskap med deg, samtidig som vi ønsker at du bidrar med nye perspektiver og ideer. 

Dersom du har spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med Per Magnus Presthammer på 922 94 247 eller per.magnus.haugen.presthammer@allstad.no  

Vi verdsetter mangfold og legger vekt på like muligheter for alle, og oppfordrer derfor kandidater med ulike bakgrunn til å søke. 

Ansvarlig rekrutterer

Siste søknad: 4. mai 2025

Sted: Oslo