Du som kandidat får presentert stillinger som er relevante for deg. Ved å akseptere sporing fra oss, øker sannsynligheten for at du ser stillinger som er relevante for deg. Formålet med våre målinger er å gi våre kunder nødvendig informasjon om relevans og effekt av annonseringen.
Godta alle informasjonskapsler eller endre innstillinger?
Motiveres du av å jobbe med et viktig samfunnsoppdrag?
Vil du bruke ekspertisen din til å skape en bedre verden for barn?
Alle barn fortjener en framtid. Som verdens største uavhengige organisasjon for barn, kjemper Redd Barna for barns rettigheter i Norge og verden. Vi gir langsiktig støtte, og nødhjelp i kriser og katastrofer. På landsbasis har vi mer enn 100 000 støttespillere og frivillige som deltar i aktiviteter på lokalt plan over hele landet. Redd Barna er en del av internasjonale Redd Barna og sammen arbeider vi i 123 land. I Norge er vi rundt 250 dedikerte medarbeidere som jobber for at alle barn skal overleve, lære og være trygge. Fordi barndom betyr alt.
Redd Barna lyser ut to lederstillinger:
Som Redd Barnas markedsdirektør får du lede Redd Barnas viktige markedsarbeid. Pengene vi samler inn fra private givere og næringsliv er helt avgjørende for den jobben vi gjør for barn i Norge og verden. Vi er på jakt etter en engasjert leder som vil bruke sin erfaring og ekspertise på et slikt oppdrag. Stillingen krever solid ledererfaring og dokumentert kunnskap og erfaring fra markeds- og innsamlingsarbeid.
Du vil lede en avdeling med 30 ansatte, tre seksjonsledere og syv fagteam, innen blant annet CX, analyse, innhold, CRM og partnerskap.
Den som ansettes må kunne jobbe etter Redd Barnas etiske retningslinjer og representere Redd Barnas meninger utad, i tråd med våre verdier, vår barnepolitiske plattform og vår strategi.
Redd Barna tar barns sikkerhet (child safeguarding) på alvor. Det kreves derfor gyldig politiattest for å bli ansatt hos oss.
I Redd Barna ønsker vi størst mulig mangfold blant våre ansatte, da det styrker vår evne til å løse oppdraget vårt på best mulig måte. Vi vet at et bredt spekter av perspektiv, bakgrunner og erfaringer bidrar til innovative løsninger og en sterkere organisasjon. Derfor oppfordrer vi alle kvalifiserte kandidater til å søke seg til oss.
Hos oss får du en meningsfull jobb i et sterkt faglig miljø med både engasjerte og hyggelige kolleger. Vi har en uhøytidelig tone, korte rapporteringslinjer og gode muligheter for å ta ansvar og gjøre en forskjell. Vi har et godt sosialt miljø, med sammenkomster og fester. Lønn fastsettes i henhold til vår lønnspolicy, og vi har gode pensjons- og forsikringsordninger.
Redd Barna holder til i flotte lokaler på Hasle. Huset er universelt utformet, og blant annet kåret til «World’s most sustainable Commercial Building 2024» i Architizer A+Awards. Vi har fleksibel arbeidstidsordning med mulighet for balanse mellom arbeid på kontoret og andre steder. Vi har fem uker ferie og fri mellom jul og nyttår. I tillegg tilrettelegger vi for alle ansattes ulike behov og livsfaser gjennom ekstra fridager.
For spørsmål, ta gjerne kontakt med vår rekrutteringsrådgiver Gro Møllerstad, Møllerstad rekruttering, tlf. 915 59 752 eller direktør mennesker og teknologi, Linn Huse-Amundsen, tlf. 414 51 437.
Søknadsfrist: 19. mars 2025
Som leder for Redd Barnas arbeid i Norge får du en av norsk frivillighets mest spennende stillinger. Sammen med dyktige og engasjerte ansatte får du ansvaret for å bekjempe familiefattigdom, sikre trygg og god skolegang for alle barn og en fredelig og fri barndom – gjennom konkrete aktiviteter og mobilisering av det norske folk. Redd Barna er en demokratisk medlemsorganisasjon, og mye av arbeidet vil gjøres i tett samarbeid med medlemmer og frivillige.
Den som ansettes må kunne jobbe etter Redd Barnas etiske retningslinjer og representere Redd Barnas meninger utad, i tråd med våre verdier, vår barnepolitiske plattform og vår strategi.
Redd Barna skal være en trygg organisasjon. Det kreves derfor gyldig politiattest for å bli ansatt hos oss.
I Redd Barna ønsker vi størst mulig mangfold blant våre ansatte, da det styrker vår evne til å løse oppdraget vårt på best mulig måte. Vi vet at et bredt spekter av perspektiv, bakgrunner og erfaringer bidrar til innovative løsninger og en sterkere organisasjon. Derfor oppfordrer vi alle kvalifiserte kandidater til å søke seg til oss.
Hos oss får du en meningsfull jobb i et sterkt faglig miljø med profesjonelle, engasjerte og hyggelige kolleger. Vi har en uhøytidelig tone, korte rapporteringslinjer og gode muligheter for å ta ansvar og gjøre en forskjell. Vi har et godt sosialt miljø, med sammenkomster og fester. Lønn fastsettes i henhold til vår lønnspolicy, og vi har gode pensjons- og forsikringsordninger.
Redd Barna holder til i flotte lokaler på Hasle. Huset er universelt utformet, og blant annet kåret til «World’s most sustainable Commercial Building 2024» i Architizer A+Awards. Vi har fleksibel arbeidstidsordning med mulighet for balanse mellom arbeid på kontoret og andre steder. Vi har fem uker ferie og fri mellom jul og nyttår. I tillegg tilrettelegger vi for alle ansattes ulike behov og livsfaser gjennom ekstra fridager.
For spørsmål, ta gjerne kontakt med vår rekrutteringsrådgiver Gro Møllerstad, Møllerstad rekruttering, tlf. 915 59 752 eller direktør mennesker og teknologi, Linn Huse-Amundsen, tlf.
414 51 437.
Søknadsfrist: 12. mars 2025
Hos Møllerstad rekruttering samarbeider du med den samme rådgiveren gjennom hele rekrutteringsprosessen. Det betyr at både kunder og kandidater blir fulgt opp av én rutinert rådgiver som har kontroll på alle faser i prosessen og som opptrer profesjonelt i sin kontakt med kandidater.
Vi får tilbakemeldinger på at vi leder prosessene med faglig trygghet og god framdrift.